Födelsedag och grupparbete!

Idag är det min födesledag, nu är det bara 1 år kvar tills jag blir mydig, och stor! Krogen och allt.. woho.

Det enda tråkiga är att jag nu sitter i skolan, och håller på med ett grupparbete, jag, victoria, jan-erik, linus och Z är tillsammans i gruppen. Det går väl sådär? Jag fick rita en bild om demokrati, den vart ju fin! riktigt fin. Den ska vi ha på våran planch .. haha!

Efter skolan, åker jag och thomas in till stan. Träffar patrik som ska uträtta ett litet ärende till oss. Superbra! Riktigt super..att han åker ända från härnösand alltså! Tack.

Och victorias vibratorsignal är den grovaste någonsin, haha! Eller hur man säger.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0