barn&fritid kortdag

det enda som driver mig upp en morgon som denna är vetskapen om att BF08A slutar 11.20 idag! Vadå skönt.. Efter skolan blir det kanske staden med min syster ida-maria, om jag inte stannar kvar på västermalm och äter lunch med min thomas. Jag får se hur det blir!

Sen följer thomas med mig hem, och sedan vid 5 tiden åker vi nog till honom! Mys.. och på lördag blir det nog hit till granlo igen, och birsta för att inhandla en ny säng på söndag, muahah! mäktigt, hahaha.. och lite andra saker som skor osv. Har jag sagt det redan kanske? Har en känsla av det, men om jag har sagt det, så får ni ju bara höra det igen. Wierdo.

Relaxad idag ju!

XOXO skriver sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0