7 januari - förundras

- jag förundras över hur folk kan vara mot vissa, och på ett helt annat sätt mot andra. Rätt faschinerande faktiskt! En sak som jag är sjukt glad över, är att min thompaläinen ligger bakom mig i min säng och skrattar gulligt, inte åt mig om ni trodde det, åt steph brothers. Ska man kanske krypa ner och mysa med han snart? Jaaaa! <3 klart , men ska ju skriva klart här först, annars klagar han ju på det också , haha, nu vart jag den som klagade eller?

Vaknade inatt av att thomas väckte mig, jag hade tydligen skällt på honom, men jag mådde illa som ett as, gick inte på skolan, och se på skrutten! Det gick över. Sen har jag bara varit hos Sara, där avr även Timmy, han låg med sina knän mot min ryggrad (alla låg och sov i saras säng) och nu gör den ont igen! Taaack, nu tackar jag så hjärtligt för den! Men jag får kanske skylla mig själv..jag som la mig sist.

Men nu kan jag inte hålla mig ifrån thomas längre! Lyd mina sanna ord:

man förundras och man förändras, that's life.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0