Utan rubrik..eller jo.. SOMMAR?

Thomas tar död på mig, hihi..eller nej det gör han inte, men han har somnat ifrån mig..han somnade typ kvart i ett. Jag har absolut ingenting att göra, ska väl snart krypa ner och pussa på han, kan ju hoppas på att han piggnar på sig lite, så jag kan sova. Haha ondskefullt.. men nej jag ska vara snäll.

Men annars så har väl de senaste dagarna varit helt okej! Varit hos Thomas hela helgen, mycket mysigt! Vi var även på bio, såg i taket lyser stjärnorna. Säger bara en sak.. till för 13-14 åringar och inte 16-17 åringar. Men är ni lite efter så tycker ni nog den är bra!

Jag är grymt shopping sugen! Men vet inte riktigt vad jag ska lägga pengarna vi får den 20onde på? Lite långt kvar, men jag måste lägga upp en plan. Haha ja, hej pensionärskarin! Ja.. somsagt thomas och jag är ju pensionärspar, och jag är ju 30tals karin!

Men fan också.. nu ska jag stoppa i öronproppar och försöka sova..NEJFAN! Dom är ju hemma i plånboken..jag tar livet av mig.. thomas snarkar ju lite..hehe lite. Men jag älskar ju han lika mycket för det!

Men de där tröjorna har jag tänkt på, de nedanför alltså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0