Snacka om..

ATT jag har humörsvängingar idag! Just nu håller jag på att bryta ihop för att jag inte kan ladda hem musik, jag lovade Thomas lillasyster att ladda hem två skivor, OCH SEN..JUST IDAG FUNKAR DET INTE!? men vaaa?
Får ett sammanbrott snart..KOM HIT THOMAS och lätta upp situationen genom att säga något i stil med; men karin då, du har ju inte tryckt på öppna, se här vad snabbt det laddar ner nu.

Det är liksom typiskt Thomas! Att göra allting så enkelt när man själv sliter som ett djur för att få någonting att fungera, pillar bara thomas på någonting och allt är klart.

OCH VARFÖR STÅR DET NU ATT JAG KAN LADDA HEM RNB MUSIC OCH INTE THREE DAYS GRACE? FAN VAD LESS JAG BLIR...-. GRRRR farlig_kvinna_92

min galna frustation visade sig på bild..



Kommentarer
Postat av: Hano

Hahahha, underbart :')

2009-02-19 @ 15:08:56
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0