Seriously retarded

IDAG är en katastroftönt dag! Jag vet inte varför, men töntar runt här hemma, likt en apa! Lika glad som då man var liten, och man klarade av att göra en elefant av apelsinskalet! Det var säkert bara för att jag delade en klementin med Thomas idag när vi väntade på bussen. Åååh..

Åååååååå åka pendel tåg, jag är en loser baby..jag har inget körkort
*drar handen framför mig och låtsas hålla i ett körkort* pedofiliskt.

Idag hade jag på mig gammelkläder.. thomas tvingade mig att vara som jag var i 9an..mUAHAHH!
Och att man bara kan tvinga en till att göra pissprov utan grunder..DET GER JAG KAMELPINK PÅ!



Sådär blev jag då! 9anstilen alltså..



seriously retarded..SA JAG JU!
xoxo

Kommentarer
Postat av: amanda berglund

haha MEN DU ÄR JU :p ingen konstig klädsel alls? haha. PUSS PÅREJ

2009-02-11 @ 16:12:05
URL: http://31mil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0