röda dagen

idag är det alla hjärtans dag, den ska förmodligen firas (firas och frias?) med mamma, och kanske rebecca ikväll om hon har lust! Haha, men det blir ju dubbelmys det med! Tänkte ringa Thomas ikväll också, kunde knappt prata med honom igårkväll av någon andledning, kommer inte ihåg vad det var..men det var sent och han skulle upp klockan 6 idag. Så jag fick försöka somna endå, och det gick inte bra vill jag lova. Låg och vred mig hela tiden, i kanske 2 timmar. Men väl sovandes sov jag hur skönt som helst, och vaknade idag klockan 11. Jag har verkligen inte sovit ut så länge på flera, FLERA veckor! Rätt skönt faktiskt..

Så idag ska jag och mamma på IKeaA liksom, och HeLEEx och göra av med lite extrafett. Haha! Myys.. sen ikväll, fråga mig inte! Men jag ska iallafall ringa rebecca. Punkt.



Jag  vill köpa den där söta muffinskudden från lagerhaus också, jag tvingade med thomas in på lagerhaus i torsdags, och ååh :') värsta framtidsplanerna med ett muffinsförkläde, och ett rosa brödfack! Hihiihihi, smek.



smekiz

Kommentarer
Postat av: amanda berglund

hahahah asså du är så söt :D muffinskudde o grejer. typiskt dig ;)

2009-02-16 @ 21:20:59
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0