mysko samtal

PRECIS 9 TIMMAR OCH 8 MINUTER SEN JAG SKREV DET FÖRRA NU NÄR JAG SKRIVER DET HÄR!
anteckna!!

Asså va?! Hur fan kan jag vara så effektiv på morgonen? Jag har hunnit med massa, men nu har jag ju det lite stressigt..så jag vet inte varför jag startade datorn för att blogga, jag har blivit en bloggerska, en äkta kissie eller kenza..kanske en blondingris eller 3barnsmamma nunär jag är 17! Nääää...skulle inte tro det va..

Jag är väl jagj, går ju barn och fritid, så höjden av att läsa min blogg, det är väl när jag har apu och kan berätta om hur barnen uppförde sig på toaletten. Fick även reda på världens grej av thomas mamma igår, haha höll på att dö av skratt. Men jag ska fan i mig inte skriva ut vad det är, då har jag inte thomas som pojkvän längre iallafall..haha så söt <3

idag har jag iallafall min blodigeltröja <3 aslängesen..nyinvigning på den! Ett grått linne, och adidasmjukisar, jag hade mina chinosar imorse..men vafan, 20 minusgrader..NOPE, mina ben pallade inte trycket när jag väntade på bussen.

Nu ska jag nog ta och kila till busshållsplatsen, linda och jag tar halvbussen idag så vi är på skolan till 10, xoxo suckerzz -

Hur orginal kan man bli? Svara..


ÅÅÅÅHHH, det ringde precis nån med dolt nummer och typ fråga vem jag var, utlänning alltså, nu skakar mina kalvben...

Kommentarer
Postat av: Hano

LEZKIGT ZAMTAL :((((((((((((

2009-02-12 @ 22:07:55
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0