let it fade

Jag vet inte vad som gör det, men jag känner mig allmänt dålig..och har gjort det i några dagar, sånna här fuldagar. Dåliga dagar, fast jag vet att jag har haft det underbart med thomas flera dagar i rad. Säkert för att mitt smink försvann..SKIT!

Förövrigt så har ju helgen i stort sett bestått av skoteråkning, haha ovanligt? Nej..

I fredags åkte jag och thomas (med skotern) till daniel, där det dracks..inte chauffören alltså! Sedan hem och sova..

sen vaknade vi tidigt i lördags och klev upp direkt och gick till skotern, vi åkte typ hur långt som helst, åkte till olle och spelade halo, jag sög för att alla klassade ut mig, där var alltså..erik,olle,emma, jag och thomas..ascool lada ju!
När vi äntligen hade kommit hem och jag skulle få krypa ner i sängen och värma mig ordentligt hör vi en skoter komma på uppfarten, det enda jag tänkte fan, MEN FÖRFAN! Så var det daniel och peter som undra om vi skulle med ut en stund och rejsa. Så det gjorde vi.. resterande dag tog vi det bara lugnt och myste!

Idag har jag bara åkt hem från thomas, varit hemma och deppat (nej, fråga inte varför? ;o ) Sen kom thomas och överraskade mig hos sara, mitt hjärta..fyfan vad jag älskar honom, och nu sitter han och spelar GTA bakom mig, söthjärtat.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0