jag är kär

förlåt mina snippor&snoppar att jag inte har skrivit på en dag, VISST HAR NI SAKNAT MIG? Jotack jag vet, annars hade inte antal sidvisningar varit 2846 gånger så mycket än antal UNIKA sidvisningar, haha ni är allt för söta ni små läsare!
Nu ligger Thomas i sängen och pratar med mig om imorgon, han är glad för att han fick pengar av min mamma till bensin, han är allt för gullig han!

Imorgon har vi friluftsdag, men woho! Ska pimpla och har köpt fetaste matsäcken ju! Kakor&kluppa&powerking..yumyum

Dagen har också varit rätt kaos, haha men rätt rolig..typ alla lärare dampade hela tiden, speciellt matteläraren, men jag vet att alla utnyttjar han för att han är så himla snäll och lätt

*paus thomas kommer och pussas*

forts. -lättsam och typ aldrig skäller på någon, men idag fick han väärsta utbrottet! Haha..förlåt thomas (mattelärare), vi ska börja respektera dig mer, sen dampade typ hur många lärare till.

Ska även skriva ett inlägg om min nya besatthet..hallon*******.. åh allt för töntig jag känner mig, HAHA!

bara att hoppas på suveränt väder, PUSSAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0