Guess what..


mina små pärlor, kan ni nu gissa vad som har hänt? :D:D asglaaaaaaaaaaaaaad <3<3<3

annars så sitter jag och Thomas och ultramyser framför första säsongen av desperata hemmafruar, den säsongen man har glömt mest utav! Underbart som Thomas hade sagt..

Imorgon hinns nog inte skolan med, måste skaffa en annan sort p-piller åså på UM så ska dit, och då har vi redan haft skola i 40 min, och sen är det typ 30 min jag kommer hinna vara på skolan efter..känns inte såå lockande!

och justja, jag  köpte den där ringen för ynka 20 kr på ur&penn, fett najs biatches! 

Kommentarer
Postat av: Hano

Hahhahahh!!!!!!!!!!!! Jag känner mig inte ägd.. Jag gör inte det.. jag känner mig inte.. ägd.. :(

2009-02-26 @ 02:25:48
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0