DAGEN I ORD

Dagen har varit ohyggligt seg..eller egentligen inte seg, men lång! Imorse vaknade jag, (hos thomas) kollade på han och tänkte något i stil; Nej fan, idag åker thomas..jag vill inte kliva upp och åka till skolan och sedan säga hejdå, jag somnar om istället. Så gjorde jag det, tills vi vaknade och jag var på världens sämsta humör. Humöret stämdes faktiskt sakta men säkert på skolan! Haha, vi hade datakunskap, svenska sedan lili. Någonstans där i mellan sa jag hejdå till Thomas och pussade lite på honom.

Efter skolan, promenerade jag,sara och timmy hem från skolan. Det gick faktiskt snabbt, solstrålarna värmde ju! Sen fick jag stå och hoppa omkring på brotrappen hemma, höll på att kissa på mig..men mamma kom i stundens hetta och öppnade dörren, det var alltså inte låst och jag hade stått och letat mina nycklar i ungefär 1 minut som kändes en evighet. Så jag drämde upp dörren och sprang in med kläderna på och satte mig och slappnade av, FATTA SKÖNT! haha, mysigt.

Sen la jag mig på soffan och sov i några timmar. Mötte sedan upp mina små blondies, rebecca&sara på pizzerian, rebecca mulade i sig kebabrulle, kebabbbb! Sen var vi till sara, sen ut och träffa johanna&martin..kueel!



GODNATT PLUTTISAR <3 / strupisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0