julen närmar sig

Åh, så glad men skitstressad! Känns jobbigt det här att fylla år! Haha körkort och fester, ja men det är väl så livet ska vara. Kommer ju kännas skönt när allting är över! Haha nej men jag ser fram emot det också. Helt sjukt. Förvirrande var ordet.

Känner att jag borde sätta igång och skriva lite på hemtentan också. Men kollar på film med mama..HEHE! Runaway bride, julia roberts är faktiskt vacker!

Och just de, hittade en kaviar tub i min jacka igår, haha helt sjukt! En liten minitub isbjörnens kaviar. Kom på att jag tog den på ica i kvissle. Det var gratisprover så fick jag impuls.

Var och hämtade ut mitt lilla paket på vero moda idag också! Min fina hallonröda tröja och ett par örhangen! YEAH!

Nu börjar filmen igen! Puss ♥
HAHAH COOLGIRLS AMANDA AND ME STYLING!
bara lite gammal :')


Kommentarer
Postat av: amanda berglund

hahahaha så otroligt vacker bild<3

2009-12-12 @ 02:03:01
URL: http://31mil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0