måndagsmorgon

ALLTSÅ VA?! Jag är vaken nu, jag har ingen skola idag. Men man är väl tvungen att vända om på dygnet, sov 3 timmar inatt bara för att jag fick elektriska stötar genom kroppen och hörde tåg och tutningar i öronen igår kväll innan jag somnade. Världens äckligaste känsla kändes det som! Hela kroppen domnade bort och jag fick inte fram ett ljud..crazy!

Men idag blir det iallafall stan med en sväng med Amanda,måste köpa lite block,pennor,mappar osv innan jag ska på den där utbildningen på körskolan. Weii, jag ska burna bort vägarna HAH! 

Nu ska jag göra mig klar! =) puss&kram på er lingonbär! ♥

IMORGON!! taggatagga


Kommentarer
Postat av: maja

vilken körskola? :) puss

2009-08-24 @ 17:04:20
Postat av: maja

valken körskola? :) puss

2009-08-24 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0