lång dag

Holy, vad trött jag är nu. Ska snart krypa till sängs hade jag tänkt, skolan börjar ju imorgon, bäst man är pigg då (;

Tänkte bara berätta lite kort vad jag har gjort idag;
Vart på stan med Amandy en snabbis
Vart på utbildningen
Träffat Linnea&Linnea en stund på stan
Sovit
Övningskört
Träffa crillis, en väldigt kort stund

Inte allt för mycket, men dagen har känts oändligt lång! Skönt endå att få saker gjorda! Inhandlade lite nytt också,

PHC - hårinpackning och värmeskydd
Lee Stafford - Värmeskyddande spray
Gina - grå mysig tröja
Bokia - almanacka
Puma - parfym, asgod!

NEJ, era pluppisar nu drar jag mig undan. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

snygging tröja du har på dig ;D

2009-09-03 @ 19:17:47
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0