Lång dag

Dagen har varit hyffsad lång känns det som! Massa mys och pussar med thompa iallafall (: i ungefär 3 och en halv timme spelade vi spel med mamma och ida-maria också! Haha, först kort, sen cluedo sen galenpanna. Haha det sistnämnda var iallafall bäst, då jag vann! Muahha, suck on that.

Sen efter att vi spelat klart nu på kvällen, drog jag och thompa ut vid 1 ungefär för att barnsla oss med linda,linus och johannabanana :) Haha i lekparken här utanför, haha..sickness!

Kommer lite bilder nu, enjoy it små musslor!




Just det, jag och thomas har blivit beroende av kaffe ;) synd bara att jag inte kan brygga, blev bara vatten typ :)








kisses / karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0