29 oktober - if i were a boy

- jag lovar, jag kunde vart bättre.

väntar på att thomas ska komma nångång, OCH nu kom jag på att jag skulle ringa sara :) så ska väl göra det nu, haha fan vad dålig jag kände mig nu..usch, haha jag glömde bort sötsara.. men det är sånt som händer, hehe

borde väl ta undan tvätten innan thomas kommer också, men vafan..det är säkert han som kommer få göra det i framtiden, haha..ondskefullt, jag känner mig lika ondskefull som fredde säkert kände sig i min dröm inatt, haha ja läs inlägget under om ni inte ha gjort det!
Dessutom har jag blivit kär i beyonce - if i were a boy, så jävla bra..linnea som tipsade, tack för den du, nu bara äälskar ju jag omgivningen!

Och en viss sak stör mig så jävla mycket, men borde egentligen inte skriva om det här, eftersom jag blir snarlik personen i fråga då, men jag har t.o.m glömt bort hälften av allting den personen har gjort, det enda jag kommer ihåg är att den är jävulsk falsk och mytomanisk, nu när man vet sanningen om allting, känns faktiskt allting mycket bättre, och jag fattar inte att jag kunde tro på all skit den personen sa, haha..och jag fattar inte hur alla kunde tro på det, tur nog har den utsatta personen i fråga fått förklara hur det står till i verkligheten, men undertiden vi trodde på den där äckliga personen, mådde en oskyldig tjej piss. Kom aldrig mer tillbaka till mig iallafall. Fått nog av dig.




kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hemskt:( vem vare som mådde piss?

2008-11-01 @ 13:55:48
Postat av: Anonym

haha men snälla du kan ju sluta betee dig som en slampa först

2008-11-15 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0