29 oktober - allting upp&ner

Jag vet inte så mycket nu längre, allt var ändå så jävla mycket tydligare förut? Nu vet man inte riktigt säkert, även fast man tror. Förut visste man, allting är upp och ner.

Drömde världens äckligaste dröm de tre sista timmarna jag sov inatt, jag drömde att vi var på nån cup, men massa olika sorters sporter, och jag skulle på toa, sen var det en hora där, som vart mördad, typ styckad i hundra småbitar mitt framför mina ögon, fast man inte såg vem mördaren var, jag typ sprang mot massa fotbollsplaner och skrek hela tiden att det fans en styckmördare vid toaletterna men ingan lyssnade, jag fick panik och åkte hem, för christine,sara&rebecca skulle stanna kvar och kolla på matcher. När jag väl kom hem mötte thomas upp mig, så träffade vi emma,maja och emmas kille vid skolgården, jag stog typ och skrek ut vad som hade hänt och var skiträdd, alla stog och skrattade utom maja, för då följde hon med mig och vi sprang aslångt, tills vi kom till dom igen, fast på ett annat ställe, där thomas kompis hulken också var, och han hade en såndär snurrande kniv på en maskin, åsså typ ''råkade'' han skära av skalpen på min farmor som stog och lagade någon mat(?) Jag ty grinade asmycket, men sen började han bara stycka och skära i henne ännu mer och tömde henne på blod och hällde upp det i flaskor, sen såg jaag ida-maria stå och skrika och att nån gick upp bakom henne och började skära henna rakt igenom uppifrån och ner, sen sprang jag bara i drömmen och skrek,

sen vaknade jag av att jag slog huvudet i mitt skrivbord, för jag har madrassen på golvet, SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Tror aldrig jag har drömt en så läskig och så verklig mardröm nån gång! USCH, aldrig mer säger jag. Det första jag var tvungen att göra  imorse var att kolla så att ida-maria levde, vilket hon gjorde :>

Haha, var bara tvungen att komma ihåg det här på nått sätt, inte för att jag förstår VARFÖR jag ska komma ihåg det, men..endå liksom!

Idag kommer thomas again, får väl se vad vi hittar på :) han är söt iallafall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0