7 maj - mystiskt

- GAHH jag börjar bli lite nervös, ja jag vet inte varför. Men för den där arbetsinformationen, tänk om man liksom skulle råka snubbla på mattan, eller slå ner ett glas i ren nervositet, jätte hemskt att tänka, och nu kommer alla ni tappa hakan men. Peppar peppar ta i trä.

Nu funderar jag på att om jag ska ta en promeniiix, solen är ju framme lite, fast den lär ju försvinna så fort man kommer ut. Och nått sjukt som hände, mitt minneskort fastnade i Ida-Marias adapter, jag fick panik och tänkte att hon skulle döda mig, (förlåt ida-maria att jag alltid tar dina saker utan att fråga) så märkte jag att jag satt in det åt fel håll, fråga mig inte hur så dom där taggarna satt fast i andra sidan. Ja fattar ni? Jag fick ut den iallafall..kära nån. HAH!


Men upptaderar kanske efter den obarmhärtiga arbetsinfon. SMEKIZ

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0