29 maj - mongolider

- jag älskar mongolider, alltså helt seriöst..blir sjukt glad av att se dom. Därför skev jag ut massor av bilder på sånna, som jag ska sätta upp på min anslagstavla, ni ska få se resultatet. PROMISE oki?

Dagen i ära har varit skön. Skön på så sätt att jag slutade 2 timmar tidigare, *Youhooooou tjingelingling* Du är töntig du också, så klaga inte. Ollonborre, JUSTJA skulle ta reda på hur en sån ser ut.

vänta 2 sek.. ska googla. (google = danska)

jappjapp, som jag trodde..en liten bagge med hårt skal. Inte en hund/häst liknande varelse med halsband och kniv och gaffel i en sadel på ryggen.

image37

sådär ser den ut, lägg märke till hans/hennes 5 spröt på sprötet på vardera sida, kittligt det skulle vara att kliva på en sån där.  Och knastrigt..och spetsigt med tanke på hans svans (kota?)

Nu ska jag klippa mongolidbilder.

smekiz


Kommentarer
Postat av: Crilla

he he stol med tillbehör ;D

2008-05-31 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0