18 maj - sick people

- hejhejhej happy hour mellan 11.00 & 13.00 då eran favvo bloggar. Nej men helt seriöst.. sitter och kollar på gossip girl med laptopen i knät. Skriver man knät eller knäet? Det var lite mysko må jag säga. He he he..(justja skulle förklara danskt flin också)

Alltså jag har världens spänningshuvudvärk i bakhuvudet (?!) men ska göra ägget på mig själv så kanske det försvinner.. HEHE HE HE beatrice's huvudvärk försvann iallafall, så why not on me? Haha, känner mig väldigt trött idag så misstolka inget jag skriver..åh åh åh BEAR!
Och något jag hatar är frusna män söker kärlek, SUPERNORRLÄNNINGAR som vill gifta sig med nån random tant från typ göteborg som vill känna den friska känslan upp i norrland. Herregud.. Tv-licens för det också?

Crilla-la-la-la har inte lätt för att bli sjuk, utan svårt för att bli frisk..det är verkligen sanningens ord, hon är ju alltid typ sjuk så då har hon ju svårt för att bli frisk.
väldigt ointressant och osammanhängande inlägg, men det får ni leva med.Det danska fliner återkommerimage33
hahah nej nu är jag för trött..Smekizxxx


(amanda och hannu tog en snabbis vid skolgården hahaha okej men ta allt seriöst gör de, nån kommer iallafall verkar det soom, hahahaha jag dör.)






Kommentarer
Postat av: världens bästa amandyyyyyyyy

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
jag hade glömt dendär :@@ nahw, nu är det slut på den älskade hudkrämen

2008-05-18 @ 13:07:18
URL: http://hannusamanda.bloggagratis.se
Postat av: Crilla

haha, sant ;D

2008-05-18 @ 14:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0