16 maj - alltså HALLÅ

- azzå ja lever lixxx, dont forget me, and name i flower after ME.

Okej, ska göra det normalt, jag lever jag har inte orkat upptadera, min inspi har vart nere och simmat med sebastian i havet, spelat på snäckskal och levt loppan, medans jag levt i stort sett på skolan och bråkat med CARIN observera att man ska uttala hennes namn ''SARIN'' jag menar, vem fan heter Karin med C? Blir ju automatiskt sarin.
Hade en fight med henne, jag satt och läste en uppgift i matteboken GRÖN. I frågan stog det nånting om syrliga pengar. Då talade jag ut i luften till min omgivning och frågade vad FAN det var.
Sen utbristen SARIN att jag inte ska kalla henne fan och att hon faktiskt har ett namn? JAHA OCH?
Jag avslutade allt med ett ''Tilltalade jag ens dig *daah*'' Så blev det tyst på henne, första och enda gången i veckan då jag faktiskt känt att jag gett någon på nästippen och känt mig STARK psykiskt. Jag klättrade lite längre upp på min psykstege och gjorde vinnardansen viftade med handen och lät som en hund.

Likadant på engelskanationella när vi hade monica ''monkan'' då hade hon stavat mitt namn med C C C C ekoekoeko. Vafan tänker hon med? Ja..jag känner det jag också, att jag hakar upp mig på väldigt mycket småsaker, men det är det som gör min vardag dålig, jag kanske tillochmed halkade ner ett snäpp på min psykstege och gjorde ljuder som kommer när man förlorar på supermario ''GAMEBOY'' duruduuruuuuu *ledsamt*


Idga knatade iallafall jag,amanda,sara,crilla och emma upp till hulistugan och möttes av en virrig birgitta som sa fel ställe till oss, vi skulle egentligen promenera til hulitjärn men vi slapp, så hela våran dag har typ bestått av rast. På vägen ner från huli ''chitchattade'' vi med andreas från nånstans där nerifrån och var ju liksom bara så underhållande, ja visst hette han andreas? Jaja..

Låg nyss i soffan och kollade på vänner, eller nyss och nyss, blev helt täppt i näsan, kunde knappt andas..fick panik och upptäckte att jag då fått nackspärr, jag pratade som en gås också, en läspandes gås. Jätteroligt var det faktiskt, men upptäckte rätt snart att jag var på asdåligt humör. Men nu är det nog på topp igen..



Just ja..lovade ju sara att jag skulle beskriva hennes liv också ;)

jadu.. Sara ***** (vill inte hänga ut vem det är med alla fattar nog endå) Hon sover väl nog kanske 79% av hennes fritid, tjatar om hennes adidasgrejer hon ska köpa, om hennes nya löshår har vi hört nu i kanske 6 månader, men blir alltid ''nästa månad får jag köpa det'' , sen hör vi om hennes ännu mer sovande och hennes insmörjning på kvällarna, och om hur ska planera sina pengar, sitter och räknar hennes pengar, och hur hon ska gå hem och duscha. Ja..alltså det är väl kanske det. Men hon har sina bra sider och jag verkligen ÄLSKAR HENNE!!!!  Tack gumman.. (har ingen bild på henne så nu jävlar blire knäppning till sommaren)

image32

älskar även ida-maria,christine,amanda och rebecca, tror ni vet.


smekix.

Kommentarer
Postat av: Crilla

HAhahahahahahahahahahahhaha, saaras liv, så jävla klockren, gullsaaran :)

2008-05-16 @ 16:43:02
Postat av: amandapanda

observera att hans namn var anders och inte andreas :p mongo! haha åh, sommarbild

2008-05-18 @ 01:10:34
URL: http://hannusamanda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0