4 mars - peeengar

- fan vad vi är beroende pengar, vilken nyhet va? Nej men seriöst, allt vi pratar om har någonting med pengar att göra, så sjukt jobbigt, att vi ska vara så jävla pengakåt hela tiden. Men visst, jag vill ha pengar, massor av pengar. Men vem skulle man vara då? Jag skulle nog inte vara den jag är nu om jag hade massor av pengar, och vem fan behöve pengar om man har en familj man älskar, kompisar man älskar, och det bästa av allt, blir älskad utav? Alla dessa bitches som har pengar, har dom verkligen det så jävla bra? Dom borde ju ha det så mycket bättre, men har dom samma sociala umgänge? Nej, och det tror jag det finns bevis på utan att hänga ut någon.

Jag var iallafall uppe med tuPPen, iallafall två och en halv timme senare än tuppen. Men det var skönt, har redan hunnit tagit en roadtrip med Ida-Maria och så! Skitnajs väder ute också.

Känner mig bättre idag också, har bara lite slapphosta, så är jag ju lite täppt i näsan också, men shit the same. Men alla skrämde upp mig igår, liksom efter att man legat och stekt 35 minuter i solarium, kommer dom och säger att man gör så att bakterierna i förkylningen eller nått blir större. Men det verkar den inte ha blivit?
Äh nu sluddrar jag för mycket igen.

PUSSpåintimt :*

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0