28 mars - har du myror i brallan?

- om inte, sluta va en suris, och följ med ut i naturen *DING* , nu funkar saaririsisi dator igen! Sköönt..kan till och med lägga in bilder nu.


Sarisisi sitter på en silvrig puff och gör en egen verison av waterloo och en annan gammal goding..såhär går den:

sura kuken jag tänder eld på dig du vill så gärna ha en tjej, men jag ska säga, det kan du inte, fåör din kuk är ju faktiskt platt som få, och vad skaru göra med din grej när du inte ens kan få en tjej? jo du tar en nalle-nalle-nalle björn och ristar ett hål i medeltiden,, waaaterloo du tror du kan få en egen tjej, woahwoahwoah, waterlooo diriridururudåådidå.

och med världens pojkbandröst, typ Ryan i Westlife eller nått!

Nu ska vi till mig och kolla på skräckiis! Iohiohwopp! läbbigt, akte er för att sitta på crillas plats efter bara ;] HEHEHE (danskt flin) jag lovar att berätta vad det där med dansktflin nån dag!

puss på mercedes.

ps. jag skojade med det där att jag kunde lägga upp bilder.. ds.

Kommentarer
Postat av: crilla

kul karin ! :D jag behöver iaf inte ha alla lampor tända, och sitta med 376473 kuddar för ansiktet ;P

2008-03-28 @ 20:09:40
Postat av: crilla

uppdateranångång.se ;D

2008-04-02 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0