28 mars - beateeels

- varför? Varfööör funkar det inte att blogga normalt från Sarisisisiis dator? Jag kan inte ens ha fet text, om jag inte skriver in skit sakerna själv..jättejobbigt, så därför frågar jag dig blogg.se VARFÖR funkar det inte från Sarisisisi dator? nu blire ju snart smisk på ångloket ;] HE HE HE (dansktflin)

amanda är sugen på choklatpodding, MmMmmm och kanske TOFFEEFEEE! Hon vill ju ha kul med den perfekta familje, som doppar sitt finger i chokladen och den söta hasselnöten liksom landar perfekt i kolaskalet.
Man har så kul med toffefee! (kom ihåg med inlevelse tack!)

och Chrillaa och Sarisisisi sitter och mäter i luften, så ska dom gissa hur långt det är..

Crilla; gissa då!!!
Sarisisi: 32 cm
Crilla; men neee, 27 cm
Sarisisi; MEN DU FUSKAR JU
Crilla; jag mäter ju iallafall inte med mina medeltidsfingrar
Sarisisi; MEN GISSA DÅÅÅ!
Crilla; men jag har bra ögonmått
Sarisisis; kan du sitta helt stilla
Sarisisi; HAHA den slaknade
Crilla; men det är ingen jävla racertävling det här
Sarisisi; min då?
Crilla; din lär ju vara 2 1/2

ja, jag älskar er tjejer, jag kan inte säga mer, och amanda har nån mani för att klösa mig på de allre mest knepiga ställen.

och nu gör saara yoga på crilla, och låter som en varulv eller nått, och skrattar som en hyiena, HIAHIEAHIIIEAAAHAHA!

Och jappjapp! Ikväll ska familjen Bomahn på beatles konsert :] fråga mig inte hur det stavas, OCH NEJ jag ska inte med på den konserten.. Fast jag borde väl sätta på min 50tals bootsen och krulla upp håret och färga håret kritvitt!!!

K to the N, i learn from the best.

Och tyvärr jag kan inte lägga upp en bild, förlåt gullfisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback