23 mars - skandalicous

- hej mina *blAckAngEls* ;] rawr HIHI nej men hej vita änglar jag är inte EMOO!

har tänkt på att dom flesta fjortisar skriver LICIOUS efter ALLT ALLT ALLT!? VAFAN SER DOM I LICIOUS? delicious på dig, men man kan inte säga typ jennylicious för GAHHH så fult! Inse det era små äckliga fjortisar. DET ÄR JU LITE TILL SKANDAL, BARA FÖR ATT FERGIE GÖR DET SÅ BEHÖVER INTE NI GÖRA DET, BARA SÅ ÄCKLIGT FEJk.

åh, där fick jag ut lite av min agro! rätt skönt, mycket skönt, härligt! Min och Ida-Marias tid igår, bestod utav att hon kollade på filmen som rullade, jag hade mina fötter i hennes knä och sov, jag såg ända tills ''tönten'' i filmen kysste ''coolizen'' i filmen, sen somnade jag, JÄTTESKÖNT..ända tills ida väckte mig, släckte lampan och gick och la sig. Då fick jag lite till panik, ni vet då man inte ser någonting, och måste hitta lampknappen och känner att det är en varulv bakom och petar i DITT nackhår, euhh så kändes det. Jätteläskigt.

HE HE HE (dansktflin) jag skällde visst på en person pga en sak, och igår råkade jag göra likadant. HEHE förlåt :[

NU SKA JAG PLATTZO MITT HÅR OCH SEDAN SPACKLA FEJJAN OCH SEN UPP TILL AMANDA FÖR ATT HÄMTA MIN SKATT, ihihhi den står under en bänk eller vad det är i hennes hall, KOM INTE FÖRE DIN SKITUNGE!


bonbon puss!
image16

tänk att få ha sig ett familjeliv med denna karlakarl!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Photoshop CS2 =))

2008-03-23 @ 12:53:53
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0