22 mars - matisyahu

- hej mina små akvariefiskar. Jag tror ni mår lika bra som mig, eller det hoppas jag. Eller, så ska jag inte säga, för vissa kan likagärna få ligga och spy upp sina tarmar. För vissa bryr jag mig inte ett skit för längre :'] och det värmer mig. Rätt så mycket faktiskt.

ikväll ska jag se film med systern min, så mysigt faktiskt! Längesen bara vi två gjorde någonting tillsammans! Men jag älskar dig så otroligt mycket Ida-Mariaa <3 även fast du stör dig så mycket på mig.

min inre röst säger att jag egentligen borde vara snäll mot folk, men min hjärna säger att jag ska tracka folk, provocera dom, och göra dom sura. Så härligt eller vad säger ni?

Nu ska jag faktiskt virka lite på min nya musmatta, sen ska bli röd&blå, jättefint! :$ ååh..OCH NU BORDE NI TÄNKA PÅ ORDET IRONI.

smekiz

image15

snobben är det jag helst kikar på, dururuuduutittii!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0