21 mars - självironi

- hos amanda den sexfantasten, (hannu då snackar jag inte om att hon sexar med alla, för hon sexar ju bara med dig) men, hon har sånna äckliga  kommentaren! Grr på det, eller vad säger ni, senast för kanske 15 min sen kom hon med kommentaren;

- tänk dig dom virvla runt i hennes puppslem, som glidmedel fast med puippslemmigt i en fläck på sängen, HEHE namnet som vi snackar om borde inte nämnas här, HE HE HE HE HE (danskt flin)

men igår drog vi ihop tjejerna och hade mys här :] åsså kom josef en stund, så skönt att träffa dig!
det vart ju lite, tårar,svett&skratt..precis som det ska vara, tjejers gråt..ja förlåt..men det är så jobbigt! Man försöker ju intala dom att det inte gör något, men då kommer de på nånting annat, MEN NU NI HURRNI, det gör ingenting jag var sur för stunden, men mest för att det skulle svida :] MUAAHHA! (stava muaha stycker med munnen så ni hör hur jag sitter och skrattar just där)

om 20 minuter ska jag halka mig ner, för torsbacken, för den halkiga lilla vägen vid enkronorstanten, och sedan ner gör huginvägen och in genom våran ekdörr. Där kommer jag välkomnas av min systers stora famn med en kram, och mammas glada leende från köket. Gash vad jag älskar er! <3

och ni som tror att jag är stenseriös med allt jag skriver, så ja...
visst jag är seriös med rätt mycket, men inte med att jag tex vill färga mitt hår knallorange som afroamerikanen några inlägg neråt.

Ja, nu ska jag bara kittla amanda lite under armhålan innan hon beger sig till duschen för att tvätta sitt nackhår innan hannu kommer till hennes röda hus.

PUSS FRÅN MIG *PONDUSGIRL*

image14

ni får jättegärna lämna tips på hur man får en sån vacker kameltå.

Kommentarer
Postat av: Stana

vad sööt bebis =)!

2008-03-21 @ 16:55:49
URL: http://peoplealwaystalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0