2 mars - proffs

- Okej, min hals svider och jag kan inte göra någonting åt det, har försökt med apelsiner, har försökt med vitamintabletter, har försökt med halstabletter, har försökt med typ allting som man kan testa, men ingenting hjälper..så det blir väl till att leva med den här smärtan då, ja..fan vad martyr jag är, det lär väl hålla i sig typ 2 dagar till bara, m-m-martyyyr.


igår var iallafall trevlig om man använder sig av sofistikerade ord, kommer upp bilder på bilddagboken, www.karinboman.bilddagboken.se OCH gästlösenordet kan ni glömma (H) ni får helt enkelt vara inloggade suckerz. Jag är förövrigt jättesugen på sånna där mangobitar. Ska gå till hemköp och trycka min knytnäve mot handflatan och tyda mango. Nanentha visst är det nostalgi?

Och joyce, om du läser det här, så var det inte ostFÖRARE eller ostFRÖ vi sa igår i bilen, hannah&jag sa ostFRALLA till FÖRAREN, det var liksom så, och ost hade han fått på skivan också..bajs.


ren fakta, vi körde på romantiskt igår, levande ljus och joyce's pilsner.
image8

pusspåintimt :*



Kommentarer
Postat av: JOYCEECEEE

HAHA JOYCE PILSNER :d
hahaah jahaaa D::D:D:D va söt dui är

2008-03-02 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0