17 mars - spanskalektioon

- hej puppsvängare, ja nu kom min vill inte bloggaperiod igen..-_- alltså förlåt, jag vet att ni är värsta fixerade vid min blogg, men jag har haft lite annat för mig, HE HE HE..

amanda och jag tycker att jacobtjejen är så fin, så lost liksom. Hennes mun svänger lika mycket som en viss puppa. Och just nu är jag asirreterad på en person, liksom HALLÅ? jävla fucker, vad less jag blir. Snälla? hur tror du att det hade kännas för dig om jag gjorde likadant mot dig? Jävla nörd..

sitter på skolan och ska göra spanskagrammatik, men orka? Ingen annan förutom töntarna gör det ju inte.Jag är ju en av dom cOoOoLaaaA <3 så dags för mig att cooola runt nån annanstans, och palla goolare bajsar.

smektpåtån <3

Borkabirk <3
image13


Kommentarer
Postat av: KJOJJYYYSEEEE

SKRIV MER :d

2008-03-20 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0