10 mars - ojski bad update.

- hej mina svettiga läsare. Hoppas ni har haft det okej under dessa dagar jag inte kunnat blogga (kunnat och kunnat, ej orkat) DET HAR JAG! Så otroligt nice :) I WONT TELL YAH GANGSTAS.

huh..skolan efter sportlovet känns alltid tärt. Men ska iallfall plugga lite nu tills sen då jag kanske drar ut. Spegeln jag satt upp, sitter lite snett ser jag nu, skit också. Men vattenpasset var konstigt. Jag lovar er! Who loves ya, baby? I do.
*fniZZiih hihiiih baybie allzååE!* gash.

Äcklig jävla pyttipanna till middag, euuuh -_- något jag verkligen inte tål, är fan bruna bönor, har inte ätit det på jag vet inte hur länge MÅNGA år väldigt många år, och jag sätter en krona till hela sverige om jag äter det inom 10 år. Det är ta mig fan det äckligaste som existerar, likaså ärtsoppa, och typ chili con carne, BAH YUCKK!
I should get myself a newspaper.
eVeRyOnE WouLD lOvE iT!

NU ska ni inte behöva läsa mina fjuniga rader. Utan jag ska plugga, eller så typ posa framför kameran&zIgna Allzzå! <3 puss på röv reality world.

WÄÄK!
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0