28 juni - respektabel

- Eh ja! Det har jag varit nu i en timme, vaknade 9, och jag skulle ringa Sara när jag vaknade, nu har det gått en timme..eh alltså kan jag ringa nu? Klockan är 10 hehel...känner mig rastlös ska nog gå ut på gatan och stretcha underlåren.

Och en nyhet,jag ägde ut pappa förut! HIHIIHII sug på den ni! Alltså han klagar ju alltid på att jag inte svarar i min mobil, men igårnär jag väl ringde han svarade inte han heller, men tillslut efter några timmar då han svarade, så sa han att jag inte ens hade ringt han, men då visade jag han min samtalslista då kände han sig knäckt och vräkte ur sig:

-Ja det måste väl ha vart när jag körde gräsklipparen då.

JAHA OCH? PAPPA DU SÄGER ATT MAN SKA VARA TILLGÄNGLIG I MOBILEN 24/7 SLUTA VARA SÅ DUBBELMORALISK SNÄLLA NÅN. Hoppas du brukar läsa min blogg.

Nu ska jag nog mjukstarta med att ringa saras mobil, om hon inte svarar terrar jag hennes hemtelefon!
Seckkz.



HAha min väska jag vet att JUST DU alltid har undrat vad jag bär runt på.
- Två bussturlistor
- En spegel
- En Mascara
- En Bok (Ps.jag är med i bokcirkeln. Ds.)
- En typ snart tom loka
- En kattmat pussi
- Stimorol SENSES mumma
- ett paraflax
- Nå två prince saker? :S vet inte hur dom hamnade där ens?
- Ett par solisar
- En oöppnad tandborste
- Lakrisal SOM CRILLA VERKLIGEN GILLAR OCH VILL HA EN IHIIH  
- Saras två armband, allt hon äger och har. NÄSTAN efter dator och ''produkterna''

Kommentarer
Postat av: Frida Rudling

Svar; Absolut finns det säkert folk som äcklas av smala människor. Ja, man ska leva livet men hur långt blir livet när kroppen i x antal år måste släpa på 30-200 kg övervikt? Då har man inte längre nått liv kvar att leva när man måste ha hjälp att resa sig ur sängen, när man måste lyfta på fettvalkarna för att tvätta sig och när kroppen inte längre orkar mer. När blodkärlen är igen proppade med fett och hjärtat inte orkar pumpa ut blod till kroppen. Jag har min åsikt om feta och överviktiga, jag tycker att man borde förstå att det kanske inte är så bra att ha dom matvanor man har, eller att inte träna. Alla har ju samma möjliheter att må bra och ha en frisk kropp, och det tror jag inte att de som väger 120 kg och trycker i sig donken mat flera gånger i veckan tänker på!

2008-06-29 @ 13:45:01
URL: http://frudling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0