25 juni - shopping del 1

okej, nu ska jag vara lite a la Kenza och visa det jag shoppat dom senaste dagarna, droooowl? Okej det har blivit rätt mycket faktiskt..men äntligen mitt älskade rosebud <3 ehehe poetiskt det där lät.
Och förlåt för min dåliga upptadering..ska skärpa mig..ehehhe 77e gången gilt?



Escadas Moon Sparkle, den lilla än så länge..yummie? Yes.
Depends Gel kit naglar, SVINBRAIGA, testa om ni är tjejer..sitter som sten (H) ehehe
Vita Hotpants, okej..vet inte varför jag tog med det lilla..men om ni vill se allt får ni ;))));)
huuhu.. och en läkerolask!

och massa annat..LINGO tidskriftsamlare från IKEA, en bikiniöverdel från cubus, ett par pärlörhängen från six, en fotlänk från six, en deodorant från ica, ett par blom örhängen från gina tricot, tre par trosor från cubus, en svart hårfärg jag inte vågar använda, ett par trosor från gina tricot, och sen kommer jag inte på resten..ids inte titta i påsarna ;) haha

men jaja mina små munblåsor, nu ska jag kolla på Tila Tequila och vara normal.

secks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0