20 juni - ludna löv

- Igår hände något mycket konstigt..när jag av någon andledning var bakom gummiverkstaden,och skulle ta en smidigare väg fram ur snåret till rebecca, såg jag ett löv..med nått vitt ludet på, jag vart ju liksom skräckslagen började vifta med armarna..sen tittade jag lite närmre..då såg det ut som tvättmaskinsfilterludd, MEN DÅ BÖRJADE DET GÅ! Fyfan vad rädd jag vart..sen stannade det, och jag upptäckte att det var tillknövlat maskrosludd, lättnad eller vad?

Idga är det midsommar, och igår vurpade rebecca med moppen..jag och sara satt på skolgården och väntade på rebecca som skulle på statoil och köpa dricka..sen hörde jag någonting

k; vafan var det där rebecca eller?
s; nervöst hehhe va?
k; ramlade rebecca eller, hörde du vad det lät?
k; REBEEEEEEEEEEEEECCAAAAAAAAAAAA?
k; nej hon ramlade nog inte då
s&k; (fortsätter samtalet)
r; aaaaaaaaaajjjj aouch aa
k; hon ramlade kom

var jätte obehagligt..hennes små knän hade skrapats upp..
och påtal om moppegrejer jag och rebecca tog hennes moppe till donken för nån dag sen, så kom det fram en muslim (tjej) och ville vara sällskap till oss (världens snällaste&gulligaste tjej vill jag lova, nadia från sthlm) sen kom det två fyllisar, en som var SJUKT JÄVLA LIK TOM CRUISE MED BRILLORNA PÅ, hahah btw han ba;

- jag har kissat på mig hahahha nej jag skojade bara
vi andra - hahah okej
den andra - VAAAAD HAR DU DÄR? kan jag få den tack.

nej det går inte att förklara men dom var roliga att skratta åt..morfar med. Tack tack tack morfar.

nu ska jag ruttna bort tjingeling



hejsan alla cpbarn
ida som tittar bort farmor som ser skelögd ut.
lite bakom sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0