14 JUNI - oki sorri bitches

- heheh förlååt jag har inte ens knäppt bild på mina nya mongolidvägg, alltså skandalöst. Rebecca och jaghar världens lugnaste kväll idag. Vi tittade på en grymt rolig film med en grymt klitchig JANICE wowowoeieieiwiwioo! nej men jag tror hon ligger och sover nu, mysigt värre under hundfilten och allting. (kallar den det för det ser ut som rambos päls, hennes hund alltså, stor jäkel som bet sönder amandas skor för hon inte ställde dom i garderoben eller nått. var väl nått om tåsvett? ja jävligt många diskussioner har det blivit om det där iallafall, mysjunk)

och palla ljuga om saker :D:D ehhh nej! Liksom säga att man ska göra saker, som aldrig sker ;) aja vi får väl se vad som händer! Everything comes right to karin you know..heheh allting du säger. Mysigt!

Nu ska jag sluta vara så mystisk. tror jagska dra med rebecca på hemköp nu, vill köpa Stimerol fusion tuggummin. Eh ja jag har blivit lite smått beroende av dom.

OJ nej rebecca sover inte hon yttrade sig nyss!
-vem skriver du med?
- eh jag skriver blogg
- mhm

nu sa hon mer saker
- alltså jag har träningsverk över allt!
- överallt kan du fatta?
- nää
- guu va seg den här dagen har varit
- aa

(jag var den kortfattade jäkeln)

Näää nu ska jag ringa och höra med sara hur hon mår, hehe hon  ligger på sjukhuset stackarn, hon fick en stöt av sin hårtork (ja hon körde väl rutinen imorse också) sen fick hon åka in, nu ligger hon på övervakningen eller vad det heter.
ja hennes rutin när hon duschat:

kliver nog ur duschen
torkar sig noggrant
hasar ut i hallen
drar ut kontakten till lampan som står på bänken i hallen
trycker in plattångs kontakten
hasar in i  rummet sitt
kollar om nån har skrivit på msn
men inser att hon har visa som offline
gör sig online
väntar fem minuter
hasar ut i hallen
drar ut hennes mammas laddare och trycker in hårtorken (DEN FÖRDÄRVADE)
torkar (förhoppningsvis utan skador)
hasar in i rummet sitt
byter kläder
hasar ut i hallen
torkar håret
hasar in på toaletten
lägger på foundation
målar ögonbryn
här på mascara

TAdaa sen är hon klar! Alltinmg går kanske på vad ska vi säga, 20 minuter.

Nä föfan nu ska jag liva upp rebecca med lite pick på bröstet.

ni får ett visdoms ord först

DU har rätt den gick sönder fort som blixten, HI HI HI - tom

seckzz.



ballongdansen pull it remix / ån

Kommentarer
Postat av: crilla

aa stackars sara som fick sej en stöt ;o

hahaha asso dina listor över saras rutiner är så jävla klockrena, fattar inte hur du lyckas, ser henne verkligen framför mej i dina beskrivningar, :D hahaha

2008-06-15 @ 02:07:33
Postat av: amanda

hahahah orka att du granskar sara som fan när hon gör sina rutiner, typ kollar varje steg hon tar :p meskarin. i miss u

2008-06-19 @ 07:47:56
URL: http://hannusamanda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0