28 februari - ny blogg

- skaffat ny blogg nu, less på min gamla..det behövs väl alltid förändring?

dagen idag har iallafall varit jävligt skön, typ skrattat hela skoldagen med älsklingarna, (saara,crilla,amanda), gick hem och pluggade lite, sen gick jag ut med saara&christine igen :) följde med Crilla och solade och så, ska också börja sola här istället för på bling, grymt mycket billigare och mer lätt-tillgängligt.

Och så jävulskt skönt med sportlov imorgon, alla andra har typ redan haft sitt sportlov, förutom vi sundsvallsbor som måste vandra vidare i skolan och ta skit. Men nu kommer iallafall lovet, så otroligt obeskrivligt skönt. FÄÄST or what?
på lördag skulle vi tjejor iallafall hitta på någonting iallafall :) kulkul!

men nu ska jag typ fixa designen på denna fina blogg :] typ gruvar mig, haha..men det ska nog gå bra..hoppas jag.

btw. du är äcklig, du betyder ingenting i mina ögon-

pusspåintimt - kvb <3

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0