1 mars - bättre

- okej, nu har mina tonårshormor lugnat sig. Sov och var typ rädd för någonting, jag vet inte med det kändes sjukt läskigt&segt. Sen bara hörde jag hur Ida-Maria fixade i bakgrunden i slowmotion, matrix or what?

det där är så typiskt mig, jag blir så hetsig, jag har inte ens pms nu, men endå skjuts mina hormoner ut som små pallekuling godisar ut ur mina nerver och bildar ett stort HAT! hat hat hat hat hat mot allting..då sitter jag liksom och blänger på ett glas som står på bordet och bara undrar, varför i helvete står glaset där? hat hat hat varför kan ingen jävel ställa in det i diskmaskinen? var kan inte JAG? hat hat hat..just i dessa ögonblick känner jag bara hat. Akta er.

Men nu är det iallafall bättre skönt men det är så nördigt, skrattar åt det nu i efterhand, kolla på mitt förra inlägg liksom. HAHA hur töntig får man bli? Sitter och beklagar sig på en blogg på internet, ja men vänj er för varje gång mina hormoner leker pallekuling kommer ni få läsa det.

Nu är bara frågan den hur jag ska kunna somna, jag har redan sovit. Ända sen Charlize Theron sagt sitt sista ord i filmen som gick på 9an, minnesförlust jag kommer inte på vad filmen heter, men något med monster eller nått? Hon blev våldtagen i några år sen hon var 8 år, då fick hon tydligen rätt att mörda folk i en lång serie?

- hell yeah, a-a-and your wife? YOUR FUCKING WIFE? huh...
- W-w-whaat?
- yeeeha so..you would like me to call you daddy? do you like to fuck your kids huh?

okej, helt jävla underbar film, men endå så jävla kass..tårarna liksom sprutar ur sidan av ögat och munnen formar sig som ett nigeriabarns min när dom ska se så oskyldiga ut som möjligt inför tv-teamet.

-pusspåintimt :*

image6

YOU ARE A looouzer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0