24 december - fjantig flicka

- Kan nog inte känna mig mer fjantid i den här tiden, springer upp som ett litet barn och kollar julstrumpan, ja! Jag måste ha en julstrumpa, mamma la alltid ner något tidsfördriv i den, så jag hade det jag gjorde på julafton, tills då det var julklappsöppning! Nu har jag dock mognat på mig några steg, nu känner jag mest att jag vill ha det lugnt, ha kontakt med nära&kära och somsagt känna lugnet. MEn det betyder inte att jag inte vart nöjd över min julstrumpa julklapp, heheheh!

750 kr av morfar
200 kr halebop refill
röda juliga mjuka strumpor

haha och mamma var verkligen söt imorse, jag satt och pratade om en ''pick'' som jag råkade skriva loss på helex, sen typ börjar hon att skratta och säger : HAHAHHHAHA pick var iallafall någonting annat på min tid ;) snopp!



god jul! xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0