23 december - dan före doppardan

- Jag har ingen riktig julkänsla, jag vet inte varför? Allt har blivit så mycket mer annorlunda det har blivit. Mycket till det sämre, men mycket till det bättre, bara det att jag har thomas vid min sida är mer än guld värt. Jag älskar honom, och ni kan inte ana hur mycket!

Har klätt granen idag, det vart ju..glest! Haha . . men vadå alla granar är fina granar? Säger mammsen iallafall.
Och i helgen har jag i stort sett mest varit i njurunda hos älsklingen :') så mysigt, så åkte vi en sväng med hans pappas skoter, eftersom hans är på annons på blocket, kika och köp! Men iallafall, vi åkte ut på isen haha fett roligt, lite halt sådär! Så vi gled omkring och hittade knappt hem för det var så mycket snöfall.
Sen har vi varit här i granlo en natt, och nu är han hemma i njurunda igen, det suger. Men vi träffas ju iallafall den 25e, det kommer bli sjukt mysigt.

Nu har jag slutat röka, på riktigt, har inte rökt någonting idag, och igår rökte jag knappt någonting, OKEJ nu flickor bli inte sura men jag bröt av 8 cigg igår.. men jag kände att det behövdes, fick ju värsta peppen till att sluta. Och jag har ju mina nikotin tugummin som jag fick av en. Tack, behövligt.

Nu ska jag dammsuga kökstolarna, visst lät det lockande? Jotack jag vet!



Så jävla söt så att jag smälter igenom datastolen!  <3 Thomas hämäläinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0