18 december - julavslutningar

- Dagen har mest gått åt av att drivit omkring, åkte till haga med Saran min och köpte gift. Sen kollade vi på BF's julshow , trevligt trevligt må jag säga! Sedan vandrade jag,sara,crilla,rebecca och thomas till granlo. Thomas och Debeau följde med mig hem, sen gick vi till pizzan åt, KEBAB och sedan till sara, sov ett tag, och sedan ut igen . .  och nu har jag nyss vart ute en snabbis med sara henriksson! woho, justja..amanda kom ju ner en sväng :'D happi heart

nu ligger viktoria i sin söta säng, och pratar spektakel .. haha diskuterar muslim, GRISNÄBB!

Imorgon blir det ju bergsåkers julshow, wihihih! Överraskar mig själv rätt mycket, genom att ens gå tillbaka till skabbskolan, men vad gör man inte för att få se alla söta nummer de ska ha, haha..

x-x-x



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0