17 december - i could'nt do it

- He-ey-y-y-y min prinsar och prinsessor! Funderar på att göra en del rejäla ändringar i bloggen, som kan få mig att känna lust att blogga. Just nu känns det för det mesta blä! Även fast jag har riktigt mycket att berätta om.

Julen närmar sig iallafall, 7 dagar och det är inte mycket. Jag har inte hunnit köpa en enda julklapp än heller, men det sker på fredag, då blir det staden med sara,linda,crilla,rebecca,vicky, (thomas&timmy?) , och jaaag såklart. Och vet vad jag ska köpa till alla, så det borde ju gå bra? Det enda som jag inte vet är mamma&pappa, vafan? Det får bli någonting simpelt och billigt, de använder ju inte ens det jag köper så.. haha , för typ två år sen köpte jag nå beatlestavla till pappa, men han har inte ens öppnat den och den ligger väl och dammar nånstan, men buuhu, jag bryr mig inte, det enda är att jag får mer pengar till mig själv.

Imorgon är det barn&fritids egna julshow också, det ska ju bli intressant (?) , ja, det är ju roligare än vanliga lektioner iallafall. Och idag gjorde vi klart det allra sista inom apu-arbetet. Det gick bra, fick högsta betyg från min handledare på förskolan också, tummen upp! MVG, here i come, haha! 

Imorgon blir det även viktoria debeau för hela slanten, kulkul! Och thomas ska med på en hörn ;) , haha sen blire till att sova här, sen på fredag blir det ju kanske bergsåkers julshow, sen STADEN som sagt.
Så nu borde jag städa klart så att vicky kan inta sin kungaplats på en madrass på golvet, muahaha. Måste även laga sängen så jag och thomas kan sova i den.

så nu vill jag bara meddela att jag älskar thomas, mitt hjärta, kommer aldrig lämna dig <'3

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0