31 augusti - glad



- Jag vet inte varför jag känner mig så glad, men jag tror att det är för att det börjar bli väldigt höstigt, kallt men soligt.. ja det känns skönt, kanske för att det har gått ett år sen förra hösten då jag mådde absolut skit. Men vad vet jag, inte speciellt mycket så jag bör inte fundera så mycket mer på det där, då kommer jag säkert in i en värre depression :'> hihi

Idag har jag mest varit med sara, sen tillkom även rebecca&lindus :') suttit och pratat och sånt där som tjejer gör, fast vi är kanske lite mer ohyffsade :'< haha! Aja men orka vara pretto, nä fyfan för sånna.

Imorgon äre skola igen, och jag ska dö på våran historialärare, jag ska peta in ett sudd i hans högra tå-skåra! Jag orkar inte historia, och det är världens längsta historia också, bu!

Fan tre ''historia'' i en utläggning, jag har börjat stamma!

xoxo stammisen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0