30 augusti - sakta men säkert

- Tja-A-AA-aa! Haha försök säg det där med värsta pubisrösten, blir världens klang påre! :')

Just nu sitter jag hemma med ida i all min fundersamhet, och funderar på vad jag ska köpa för skor nu till hösten, alltså hösten är höjdpunkten för shopping, jag älskar höstkläder..det är underbart! Väntar på att mamma ska komma hem från dalarna (där dom har kollat på en säkert dålig konsert med nåra som försöker vara pink floyd = P-floyd) Men det går ju förjäkla segt för dom, så därför ska jag fixa lite grejor på rummet.. igen.

Alltså varje gång man ska fixa till på rummet, så känner man liksom, woohoo nu jävlar sen när man står där, blir man bara så jävla less på allting som ligger överallt som man inte har någon aning om vart man ska lägga det. Så jävla jobbigt..tror jag ska skänka nånting till myrorna, där nån lycklig myristant kan fynda!

Och den 18 oktober, är jag och Ida-Maria i Riga, ska kolla på Christina Aguilera konserten, så jävla kul ska det bli, utan päron i Riga, det är liksom asbra! Vi får köra en Dublin när vi är där, eller snarare en coachford..

alltså snälla, sök på en karta, över coachford, och tänk er att festandet där är 1000000 ggr bättre än här i sundsvall, coachford är en liten jävla landsbygd typ, men det är helt jävla underbart, alla är grymt på G och alla är ute, skittrevliga, bjuder på allt, och herrejävlar. Går inte att förklara, men jag saknar det som fan, och alla som är där. Det var underbart.

Nu ska ja dra en kilare på kilstigen! KYZZ

Dagens fråga; hur kunde min mamma föda ett cp?


jag bjuder pårt!





Kommentarer
Postat av: amanda

hahahah jadu :p kan man undra :DDDD nu vill jag ha ett par till höstskor bara för de ;< faAn!

2008-08-30 @ 17:02:36
URL: http://31mil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0