26 augusti - mp08a

- mp08a, media 2008 klass a. Ja det är nog bara att vänja sig, och jag tror att det kommer gå bra, jag hoppas att det kommer gå bra, jag är rätt säker på att det kommer gå bra. Dagen har vartit rätt soft, fast fett trött när vi slutade, så gick inte med amanda&crillis nånting på stan, utan åkte hem och sov några timmar, sen träffade jag Sara&Crillur, eller dom kom till mig :>

imorgon har vi idrott&hälsa, jag har ingen aning om vad vi ska göra, alltså det är såhär en sak jag säkert kommer drömma om inatt, typ att vi ska springa nakna mitt i stan eller något, springer in där på åhléns och viftar på armarna och gör någon klatchig dans. Haha fan vad kul endå!

Nu ska jag sjunga fresh prince in bel air med sara! kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0