8 april - vems byxor? (datorn dog så upptadering har kommit till)

- detta borde jag säga..Christine,Saara och jag..hittade ett par jättefina byxor i hennes tvättstuga :D jag liksom blev kär direkt..skrattade så mycket att pallen hoppad några snäpp åt höger! Sen gick vi långt, haha skrattade och pratade.

Och ett ord till personer, fulla med så jävla mycket dubbelmoral, och patetiska försök till att få alla på sin sida, och detta desperata behov utav ''kompisar''..ordet ni förtjänar är ett simpelt snälla? Tror ni själv på det ni håller på med? Tror ni själv att vi är helt blåsta? Tror ni själv att ni skulle komma undan med det här? Att svika en så jävulskt, för att få dom på ens sida? Hör ni andra inte hur patetiskt detta låter? Att skylla på en person, som inte har med detta att göra ens? Allt pågrund utav ett rykte..kan vara sant..men kan nästan lika gärna vara ett jävla påhitt..Och ni som tycker att ni kan ta åt er (rätt uppenbart) borde fanimej göra det. Ni kommer ingenstans med det här, lärde ni er inte av misstagen?
Och om ni har frågor, kom till mig med dom, istället för att hitta på..som vissa har en jävla tendens till att göra.

Vi fick våran klasströja idag..det positiva med den var:

- Den var jävulskt skön
- Jävluskt lätt att få tag i..liksom utdelning på is;n
- Hoodiie!
- Varm
- Mysig
- Säkert lätt att tvätta
- Neutral
- Rätt billig
- Minnesvärd

Det negativa:

- Trycket till en viss del
- Vissas namn på baksidan

How does it come? Jag är bara för positiv, och som jag säger till Göran Westling *BaByYlOuVE!* Jag är positiv som en proton och ler barnsligt så skrattar han..muahaah! Mysigt va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0