4 april - pemavakten

- låt mig börja detta inlägg med en sak jag har att säga.. jag tål inte äckliga spammare..som gör reklam för sin blogg genom att skriva typ KRAM! ♥ kolla min blogg sötnosar! Tycker det ser så nördigt ut, menar..vafan!? Vi vill inte läsa din blogg genom att du spammar ut din adress..GE UPP INNAN JAG -åpar er-

kvällen, slutade tidigt, men var ganska händelserik..vi knackade på dagisets fönster, där små fjortisar hade övernattning, vi hörde inga skrik, men några andra konstiga läten, vi fantiserade om att vi skulle trycka upp våra ansikten mot rutan och skrika ''WAZZZAAA??!'' Men det blev aldrig av, så vi gick upp på apotek-taket, för att kolla på nånting, (vi hade tråkigt)..men jag och saara gick ner rätt snabbt, vi fick typ *svINdeL ouhhooååh!* men rebecca och amanda gick för att kolla på någon balkong, då kom typ ''pemeron'' pema vakten, och tittade och grejsade, alla typ skrämde upp varandra, så vi sprang som fan därifrån och gömde oss bakom UFF! Då trodde vi traktorns backspegel var han..vi gömde oss där ett tag.
Justja..vi kollade på Zzzipzziip filmen med robotdansen! Den dansen ska jag köra på gatufesten..Zzziip errorerror.

image20

nu ska jag dricka oboy, ur min nya mugg..visst är den fin!? :$$

Kommentarer
Postat av: Hönnie

Hahhahaaa, gör du massa ljud när du dricker ur den? :o

Förresten, fixat lite reklam till din blogg på min. *hihihi*

2008-04-08 @ 11:36:16
URL: http://palonen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0