3 april - stirrigt värre!

- dagen började på ungdomsmottagningen..

AHA! nu måste ni bara läsa vidare vavava? Ni tänker nog, shit ;o vafan har hänt med henne, dagen efterpiller? könssjukdom? p-piller? Men så kul var det faktiskt inte, vi hade studiebesök med våran klitchiga klass! Jätteklatchigt.. Hon pratade om vårtot på kuken, och skrynkliga blygdisar, jag tyckte hon var grov i munnen, ska en barnmorska säga liksom.. KUK och FITTA? snarare penis och slida...det ska jag säga till mina barn, eller typ murra och fjongen..hoppsan, det där lät nästan som rebeccas msnnamn, fjompa..fjongen&fjompa..

och nu har jag äntligen tivingat christine att resa sig och ringa Saara, ingen av hon,jag eller rebecca orkade ringa henne, men crilla tog ändan ur vagnen och gjorde det! Men det är rätt åt henne, hon tog bussen hem idag, medans Rebecca&jag slet oss ända ut till bron och kissade och pratade tillsammans..

nu ska jag träffa dem om 2 min..men jag hinner nog inte, och crilla klagar så mycket på att jag inte bloggar, men jag hinner inte, mitt liv är för fullpackat av snygga killar, smink och löshår! Ehm..självironiskt nu igen mina små läsare..

rebecca, det betyder att jag inte menar det jag skriver, utan typ ungefär driver med er..och jag ska försöka lära dig vad company betyder också, liksom..''karin och co.''

ojdå! nu står dom visst där och väntar på mig..dags att kila med 39orna!
christine säger (18:21): räknat ifråååån: NU!
sådär hård är hon jämt.. (inte hård i magen då men, hård på sättet, likt en fransk militär som misshandlar en kongo-fången)


TJINGELING OCH PUSS PÅ INTIMT!

image18

WOHO, SNART KOMMER CRILLAS OCH MIN EMODAG!


Kommentarer
Postat av: crilla

haha ja man måste ju vara hård med er så ni ska lyda :)

2008-04-04 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0