3 april - pappa

http://youtube.com/watch?v=Y_-vUaycEew

/ Pappa

Min pappa..han är som han är, när jag tror att jag knäcker han..så har jag inte knäckt han..utan han bara skiter i och tjata emot tills han skaffat fram bevis, som nu när jag kollade mig mail..som jag inte kollat på typ 6 mån, hittar jagett mail från han, där han visar att det är ''Supertramp'' som gjort orginallåten av ''Take a look at my girlfriend'' som jag inte trodde på, men..WHY liksom?

så töntigt med mail, HAHA hallå..vi lever på 2000-talet..hehe ojdå, ja visst då använder man mail, men jag menar..FEL ATT VARA KÄMPA DÅ?





Jag orkar inte berätta om när Saara vart knäckt av småskitar idag, HAHAH men jag och crilla vek oss av skratt..hehe det var rätt komiskt, liksom haha allting hela situationen, ''våran vita granne liksom''

Men nu ska jag..ladda mp3n med godingar, HE HE HE!

image19

SPAIN 07 MED SYRARAR! <3

Kommentarer
Postat av: crilla

hahahahahahahahah ja fy fan va knäckt hon blev ;')

2008-04-04 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0