11 april - halloween!

- Finally tänker ni! Nu rejsar mina tinningskörtlar till tusen a.k.a hjärnan bredvid ögonen. Jag vet inte riktigt vad jag ska fylla ut min älsklingblogg med!? Men just nu sitter jag,rebecca,sara och christine och kollar på HallOWeeN! HE HE HE (danskt flin)..Den är inte så jätteläskig..men nåra små ylande gnyn från Saara har den framkallat iallafall! Från min och Christines sida kom det mest *ASG* azzå! Och från Rebeccas sida lite kaxiga gnällrisp rakt nerifrån halsmandlarna..återigen HE HE HE!

Meetheads, det är vad ni är allihopa som inte kommenterar denna otroligt underbara bloggelilogg! Och jag tycker att den som kommenterar flitagast är Crilla..och hon ska få gästblogga! WOHOOWOWO! *cOnGRATZ*

Det där congratzet borde ju egentligen gå till lilla beccabuws eftersom det är hennes födelsedag idag! GRATTIS GRATTIS GRATTIS min lilla hormonhoppare! <3<3<3<3

Nu kom det några fler gälla gnyn ifrån allas små käftar!

-AuhhUUUUU det där var läskigt!
-Jaaah!?????????? jag hade dött om jag hittade sådär många lik.
-Kan jag få godis?
-Är han seg i huvudet jävla ungjävel?
-Hehehe jaa!


ja..typ sådär låter det lite när vi kollar på film! Rätt amazing faktiskt! Och Dessi..henne ska vi mörda imorgon-natt! åÅhHhh! En liten hundjävel som äter fimpar..jag säger bara..Anna mun kaikkä kääste! Till den finska tantjäveln!
Faun åh helvete fyfaan va det luktar! (med finsk dialekt) .. ja alltså det hörde jag inte själv, men kan tänka mig med henne jävla mesröst..fyfan! Sådana människor gör mig galen.


image21

ge mig lite sommar hoozy!

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaa :D

-Kan jag få godis?

hahahah låter så jävla mycket som sara, hade jag rätt? ;D busungar. ni blev rädda som fan erkänn!

2008-04-12 @ 09:36:48
URL: http://hannusamanda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0